Povesti o vývoji nového automobilu sa týkajú Toyoty od roku 2005. Predpokladalo sa, že japonská spoločnosť bude pokračovať v prevádzke línie Toyota Corolla na trhu. Namiesto toho sa však v septembri 2006 v Parížskom autosalóne predstavil úplne nový model triedy C, ktorý sa nazýva Toyota Auris. V skutočnosti sa koncept automobilu ukázal na stánku spoločnosti; neboli oznámené žiadne informácie o technických charakteristikách. Iba nasledujúci mesiac sa ukázalo, že Auris je pobočkou Corolly a vyrába sa v hatchbackovom tele. Zvažujete kúpu Toyoty? Mali by ste vedieť.
· Prvá generácia automobilov bola vybavená pohonnými jednotkami s výkonom 87 a 124 koní.
· V roku 2010 sa uskutočnila rekonštrukcia. Je zaujímavé, že nový model Auris začal predávať za nižšiu cenu ako prvý automobil.
· Modifikácia dostala aktualizovanú karosériu a nové motory, predovšetkým 1,8-litrovú pohonnú jednotku s výkonom 147 koňských síl. V dôsledku toho sa maximálna rýchlosť vozidla zvýšila na 195 km / h.
· Čo si vybrať pri kúpe auta: automatický, mechanický alebo variator? Automatické prevodovky stoja viac, ale za tieto peniaze motorista dostane pohodlie a nie je nervózny v dopravných zápchach. Mechanická prevodovka je lacnejšia, má jednoduchú údržbu a trvanlivosť. Čo sa týka variátora, jeho silnou stránkou je úspora paliva. O robotovi spravidla nikto nehovorí dobre. Robot – kompromis medzi strojom a mechanikou, rovnako ako akýkoľvek kompromis v nej existuje viac mínusov ako plusov. Toyota Auris sa vyrába s nasledujúcimi druhmi prevodoviek: manuálna prevodovka, automatická prevodovka, variátor, robot.
· Vzhľadom na dlhšiu a nižšiu výšku ako má predchodca, nový model Auris má oveľa dynamickejší dizajn a pôsobivý vzhľad predného obloženia. Celková dĺžka je zvýšená o 40 mm, celková výška je znížená o 20 mm a výška kapoty auta je o 47 mm menšia ako výška existujúceho modelu. Výsledkom je jemnejší tvar a atraktívnejšia nízka kapota, ktorá zvyšuje bezpečnosť a poskytuje vodičovi výraznejší pohľad spredu.